Blogia
lluc-elbuo

El papa

El papa

I quan tothom s’esperava que la visita d’aquell a qui diuen papa no podia ser més penosa per tot el folclore que promou... jo estava disposat a fer una volteta pel raval (dissabte la tarde), evitant totes les comissions papals que envoltaven la ciutat. En girar una cantonada d’un dels carrerets estrets del barri, una cridoria d’unes 50, 60 o 70 noies (tampoc em vaig posar a contar),d’uns 15 anys i amb banderoles grogues i blanques anaven cantant "ESTA ES LA JUVENTUD DEL PAPA". Pobretes, vaig pensar jo! Qualsevol d’elles podria haver sigut una assetjada sexual per la puta corrupció que envolta el vaticà i l’esglèsia; podria haver sigut una de les víctimes sacrificada i torturada (en nom de Deu, es... clar), però, no.
ME’N CAGO EN LO PAPA I LA PUTA VISITETA. SE’N POT ANAR A CAGAR A LA VIA!!!

 

 

 

Adria Fèlix Ferre

0 comentarios