Blogia
lluc-elbuo

La vida

La vida

Tants cops ens preguntem de que farem en aquesta vida que deixem pasar el temps i els bons moments que es poden compartir amb els teus estimatas, amics, familiaras…amants de la vida. Per tant, et quedes sempre a la expectativa. Que esperes d'aquesta vida?
Segons John Lenon,
la vida es aixó que et pasa mentres tu fas uns altres plans. Es a dir: Ets concient de que s'ha de viure el present i no mirar el futur?.Tantes preguntes y reflexions podem fer sobre la vida que no tindriem paper suficient per a tanta tinta. A més tot es quedaría al paper perque tens por a aque els desitjos puguin fer-se realitat.                                                       

  Si te ho planteges avui pot ser un gran dia segons Serrat. La rutina despareixera i el somriure barrejat amb els petits detalls faran que tingui sentit i harmonia tot el que estás vivint. A més no viurás per treballar sinó treballarás per viure i tota aquesta alegria será compartida amb les persones que de veritat estimes.
Jo amo a la vida! I tu?

 

 

2 comentarios

Bea -

Clar que estimo la vida! Jo quan espero un dia amb moltes ganes els dies abans no els aprecio i els deixo passar amb rapidesa sense disfrutar-ho. Hi ha vegades que se m’oblida mirar el present i deixar de pensar amb el futur. Perdona, no me presentat. Soc amiga de Elena (novia de Lis). Hem van passar el teu blog i he estat llegint. M’han agradat molt els teus poemes. Jo amb el tema de escriure no soc molt bona, prefereixo la fotografia! Et deixo el meu link per si mai t’avorreixes donis un cop d’ull.
http://www.flickr.com/photos/thaan/

gollum -

M'encanta la reflexió..realment hauria de ser així, però extranyament, i a la vista està, ens costa.