Blogia
lluc-elbuo

Personas

Pocos son los aventurados

pocos los que piensan

pocos los que aprenden

enseñar y que te enseñen

 

Idiotas que no saben

sin saber se ríen

luces que se encienden

luces que se apagan

 

Lugares tan complejos

mentes tan diversas

lo mejor de todo

que nadie es perfecto

 

escribo sin saber escribir

pero no escribo por escribir

 

En este lugar o en otro incierto

ser persona alla por donde bayas

ser singular entre plurales

ser distinto entre iguales

no tener miedo aser uno mismo

 

 

Lluc Carles Reverté

4 comentarios

Gollum -

Lluki! Ja veus que cada ratet que tinc, lo dedico a acabar de llegir els teus escrits i mirar si en vas publicant més!Aspavila't.
Éste, particularment, el trobo fascinant. No només pel que vols dir, sinó com ho dius. Un, ha de mirar endins, i traure el "jo" verdader, i no intentar ser ningú altre. D'on s'aprén és de l'error i com diu mun pare: "fill, vaigues on vaigues sigues persona, pel demés no patixques".
Mua

Marina -

Jo no m'imagino una vida sense errors ni diferències.... 

Marina -

Hola Lluc! M'ha agradar molt aquest escrit....quina raó tens al dir q ningú és perfecte i que això és el millor de tot. La imperfecció de cada un de nosaltres acabarà siguent la nostra essència,i aquesta essència, el perfum q olorarà i agradarà a tothom del nostre entorn. T'imagines una vida sense cap error?
T'envio molts petons des de Barcelona. Espero veure't aviat 

pilar -

Hola Lluc,com tu dius estigues on estigues sempre s'ha de ser persona.Continua aixi no cambies sigues sempre guai, com ara.